مرکز تخصصی دانلود رایگان ,بازی,فیلم,انیمیشن,ترینر,pc,xbox,wii,iphone,psp,ps1,ps2,ps3,جالب ودیدنی,ایرانی,آبدیت نود,پسورد,سریال,

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

دانلود سریال LOST - شش فصل کامل
نویسنده : amir90 تاریخ : شنبه 2 مهر 1390

 دانلود سریال LOST - شش فصل کامل


 

خلاصه داستان:

سریال LOST روایتمردمی هست که از یک سقوط هواپیما جان سالم به در میبرند و درست وسط جزیرهای دور افتاده در منطقه ای گرمسیر، تلاش برای رهایی از جزیره رو آغازمیکنند. هر قسمت ۴۲ دقیقه ای این سریال علاوه بر ماجرای اصلی با فلش بکهایی به زندگی شخصیت ها همراه است و به تدریج مخاطب رو با زندگی شخصیت هایاصلی داستان آشنا می کنه. شخصیت هایی که تقریبا هر کدام از یک نژاد ، یکطرز تفکر و یک فرهنگ متفاوتند. در این سریال نماینده ای از هر قاره وجودداره. از آسیا ، استرالیا، آمریکا، اروپا و آفریقا وحتی از قطب هم نمایندهای حضور دارد! شاید یکی از مسائلی که باعث جذب بی سابقه مخاطب برای اینسریال شده همین نکته باشد. نکته ظریفی که باعث شده تا تقریبا تمامبینندگان به راحتی با شخصیت های داستان همزاد پنداری کنند. شاید این موضوعبرایتان جالب باشد که داستان به قدری جذاب است که حتی بازی کامپیوتری LOSTنیز بر اساس داستان آن تهیه و عرضه شده است .




:: موضوعات مرتبط: فیلم _40 مطلب، خارجی _ 15 مطلب، سریال _ 10 مطلب، ،
:: برچسب‌ها: دانلود سریال LOST - شش فصل کامل,

ادامه مطلب
دانلود سریال 24 - 8 فصل کامل
نویسنده : amir90 تاریخ : شنبه 2 مهر 1390

 دانلود سریال 24 - 8 فصل کامل


ژانر : اکشن - جنایی - دارم 
امتیاز : 8.7/10 
وضعیت پخش : تمام شده 
شبکه : FOX 
زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان : 
این سریال به سبک اکشن و ماجرایی است. نقش اول این داستان «جک باور» در ادارهٔ CTU (واحد ضد تروریستی)، شاخه‌ای خیالی از سازمان CIA (به نظر می‌رسد شاخه‌ای از FBI [ پلیس فدرال امریکا]است)مشغول به کار است(که البته شاخه‌ای شبیه آن با نام دیگر در این سازمان وجود دارد) و هر فصل (Season) یک روز از زندگی او را، در حال مبارزه با یک نقشهٔ تروریستی بزرگ و خطرناک نشان می‌دهد.




:: موضوعات مرتبط: فیلم _40 مطلب، خارجی _ 15 مطلب، سریال _ 10 مطلب، ،
:: برچسب‌ها: دانلود سریال 24 - 8 فصل کامل,

ادامه مطلب
دانلود بازی Driver San Francisco برای PC
نویسنده : amir90 تاریخ : شنبه 2 مهر 1390

                                          دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

Tanner یعنی Jerchio به وی تیراندازی می کند. زمانی روال داستان در این نسخه پی گرفته می شود که Tanner در کما قرار دارد و از آن به بعد حوادث بازی روی می دهد. بخشی از وظیفه ی شما در بازی این است که در ابتدا بسیاری از ماموریت های مهم را با موفقیت پشت سر گذاشته تا بتوانید Tanner را بیدار کرده و در انتها وی را نجات دهید . افراد بسیاری که نسخه های اولیهی بازی Driver را انجام داده اند، بدون شک خاطرات خوب و خوشی را از آن بهمراه دارند. بازیکنان در نقش یک پلیس مخفی بنام Tanner ظاهر شده و با حداکثر سرعت در سراسر شهر رانندگی می کردند. این در حالی بود که آنها هرگز از اتومبیل خارج نمی شدند و در ضمن تمایلی نیز برای اینکار نداشتند. این یک تجربه بی نظیر را از سری های قبل این بازی به خاطرمان میاورد. اما آیا سری های بعدی درایور نیز توانستند به همان خوبی پیش بیایند؟ مسلماً نه، سازندگان قابلیت های جدیدی را با دست پاچگی به بازی اضافه کردند، شخصیت ها را تغییر داده و گیم پلی را بر باد دادند.
نسخه ی پنجم درایور بازگشتی به روزهای ساده و بی آلایش این سری دارد. البته شخصیت اصلی داستان در کما به سر می برد. این در حالی است که تمامی اتفاقاتی که در طول بازی روی می دهد نشئت گرفته از ذهن وی هستند. با توجه به این موضوع شما بطور ذهنی بارها می توانید به سایر شخصیتها سوییچ کرده و داستان را از طریق آنها دنبال کنید. داستان بازی از نقطه ای شروع می شود که نسخه ی سوم بازی در آن ماهها پرورنده ی آن بسته شد.

 

driver sf pc cover دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

 

 

نام بازی: Driver: San Francisco
سازنده: Atari
ناشر: Atari
سبک:شوم شخص اکشن/دنیای آزاد/ماشین رانی
درجه سنی:RP
پلتفرم:PC,360,PS3
امتیاز بازی توسط نگارنده:۱۰/۱۰
درجه اهمیت بازی:۵ ستاره/۵ ستاره
یکی از ۵ بازی برتر سال ۲۰۱۱

 

در این نسخه (پنجم) شهر سانفرانسیسکو به عنوان بستر و منطقه ی اصلی بازی در نظر گرفته شده است. در این سری سعی شده تا این تجربیات به بهترین نحو ممکن به بازیکن منتقل شود: درایور جدید امکان حرکت سریع از میان خیابانها را و عکس العملهای بموقع را می دهد. در برخی شرایط مجبور هستید تا با سرعت از میان ایستگاههای اتوبوس عبور کرده و ناگزیر نیز با آنها و برخورد و تصادف داشته باشید. مناطق نام آشنای کالیفرنیای قدیم نیز بخوبی بر جای مانده اند. اگرچه مکانهایی نظیر Bay Bridge و Transamerica Pyramid هنوز وجود دارند اما برای بازسازی ساختمانهای قدیمی و ایجاد مناطق جدید هیچ هدفی دنبال نشده است تا همچنان بافت قدیم شهر حفظ شود. شهر ممکن است با واقعیت کنونی متفاوت بوده و یکسان نباشد اما اتومبیلها منطبق با واقعیت هستند. در این نسخه امکان انتخاب صد اتومبیل سواری واقعی به بازیکن داده شده است که اتومبیل مشهور و خاطره انگیز Dodge Challenger نیز یکی از آنها است.
همانطور که اشاره شد گیم پلی بیشتر درون اتومبیل در جریان است بنابراین در وهله ی اول ممکن است متعجب شوید که چگونه می توان به سایر اتومبیلهای سواری تغییر وضعیت داد و از آنها استفاده کرد. یکی از نیروهای درونی Tanner در وضعیت کما عملیات "شیفت کردن" است بدین معنی که بازیکن اجازه دارد تا بسرعت بین انواع مختلفی از وسایل نقلیه جابجا شود. طی نمایش و برداشتهای مختلف از بازی به نظر می رسد که Tanner بارها و بارها مجبور باشد از سرعت رانندگی خود کم کرده و از خیابانهای اصلی به فرعی و بالعکس تغییر جهت دهد یا بعبارتی می توان گفت که تعقیب و گریزهای بسیاری در طول بازی رخ دهد. اما تنها این در شرایط اضطراری است که چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد، در غیر اینصورت بجای عکس العمل سریع و ترمزهای ناگهانی پی در پی وی ترجیح می دهد تا یک رانندگی آسان و ایمن را در پیش گرفته و تمرکز و هوشیاری خود را بر روی آن جمع کند.

 

منبع توضیحات: فارس فروم

 

- دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی به صورت جداگانه



:: موضوعات مرتبط: بازی _ 25 مطلب، بازی رایانه_20 مطلب، ،
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Driver San Francisco برای PC,

ادامه مطلب
دانلود بازی Stoked Big Air Edition
نویسنده : amir90 تاریخ : پنج شنبه 1 مهر 1390

 

دانلود بازی Stoked Big Air Editionدانلود بازی Stoked Big Air Edition

نام بازیStoked Big Air Edition-RELOADED
پلتفورم : pc
ژانر:ورزشی
سال انتشار: Mar 11, 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Destineer
حمایت توسط : Bongfish GmbH
درجه بندی سنی : +12
قابلیت آنلاین:دارد

بعد از گذشت بیش از دو سال بالاخره بازی Stoked Big Air Edition برای کنسول رایانه منتشر شد .این بازی در تاریخ 11 مارس 2011 توسط کمپانیDestineer منتشر و توسط Bongfish GmbH ساخته و حمایت شد.این بازی دارای یک سبک متفاوت و فراتر از یک بازی ورزشی میباشد.در ادامه نقدی کوتاه بر بازی و همچنین ذکر ویژگی های این بازی داریم.بازی Stoked Big Air Edition توسعه یافته فیلم  پر مخاطب Absinthe میباشد .یکی از ویژگی های بسیار مهم و قابل توجه این بازی فیزیک منایب آن میباشد که داشتن چنین فیزیکی برای این بازی با این سبک ضروری میباشد.نگاه ها و سبک ها در این بازی شبیه سازی شده جهانی میباشد .گرافیک بازی در حد مطلوب میباشد و میتوان آن را قابل قبول دانست.جالب است بدانید اولین نسخه این بازی برای کنسول ایکس باکس 360 منتشر شد که بعد از گذشت حدود دو سال برای کنسول رایانه منتشر شد.گرافیک پویا به همراه هیجان بسیار بالا شما را در این بازی یازی میکنند.

دانلود بازی Stoked Big Air Edition به همراه تعدای پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب..



:: موضوعات مرتبط: بازی _ 25 مطلب، بازی رایانه_20 مطلب، ،
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Stoked Big Air Edition,

ادامه مطلب
دانلود رایگان بازی Silent Hunter 5 Battle of the Atlantic
نویسنده : amir90 تاریخ : پنج شنبه 1 مهر 1390

                                 دانلود رایگان بازی Silent Hunter 5 Battle of the Atlantic

   

 
دانلود رایگان بازی Silent Hunter 5  Battle of the Atlantic

نام بازی: Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic - SKIDROW
پلتفورم : pc
ژانر:شبیه سازی/ بازی سه بعدی
سال انتشار:2010
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, 
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
حمایت توسط : Ubisoft Romania
درجه بندی سنی : +12
قابلیت آنلاین:دارد

Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic نام یک بازی فوق العاده زیبا به سبک بازی های شبیه سازی شده میباشد که در تاریخ دوم مارس سال 2010 میلادی توسط کمپانی عظیم و معروف یوبی سافت منتشر و ساخته شد.همیشه بازی های به سبک شبیه سازی شده طرفداران بسیاری را در جهان گیم داشته است و همان طور که قبلا گفته ایم روز به روز بر لیست بازی های به سبک شبیه سازی اضافه میشود.بازی Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic یک بازی شبیه سازی زیر دریایی میباشد که بازی در راستای ادامه فیلم شکارچی خاموش ساخته شده است.شما در نقش هدایت گر یک زیر دریایی وظیفه دارید در اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه در برابر ناوگان نیروهای متفقین مقابله کنید.شما باید منتظر یک جنگ به تمام معنا واقعی در این اقیانوس باشید.از این لحظه به بعد این نیرو ها برای شما فکر و آرامش نمی گذارند و شما باید در تمامی مراحل از تاکتیک های خود برای مقابله استفاده کنید...!!!
ویژگی های بازی :
- دسترسی به همه قسمت های زیر دریایی از طریق راه رفتن
- تعمال با کارکنان زیر دریایی  / مشاهده عملکرد آن ها
- مبارزات پویا / توانایی انتخاب استراتژی خود در دریا 
- عملکرد فوق العاده بالای زیر دریایی ها / جزئیات بالا در طراحی کاراکتر ها
بازی در کل از لحاظ گرافیک در حد متوسط به بالا میباشد. و میتواند گزینه ای مناسب برای شما باشید..

دانلود رایگان بازی Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic به همراه تعدای پیش نمایش از محیط بازی درادامه مطلب...


:: موضوعات مرتبط: بازی _ 25 مطلب، بازی رایانه_20 مطلب، ،
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان بازی Silent Hunter 5 Battle of the Atlantic ,

ادامه مطلب
ساخت لوگوی RSS به صورت سه بعدی
نویسنده : amir90 تاریخ : چهار شنبه 30 شهريور 1390

 

ساخت لوگوی RSS به صورت سه بعدی

RSS
در این قسمت من نحوه ساخت یک لوگوی RSS را توسط Adobe Illustrator و Adobe Photoshop آموزش می دهم.

ابتدا لوگو را در Illustrator می سازم، بنابراین یک سند web جدید در Illustrator باز کنید و ابزار Arc را از Toolbox انتخاب کنید. در work area کلیک چپ کنید، یک پنجره به نام Arc Segment Tool Option فعال می شود، طبق شکل زیر آنرا پر کنید :

 



:: موضوعات مرتبط: جالب و دیدنی _ 20 مطلب، وبلاگ نویسی _ 20 مطلب، آموزشی کاربردی _25 عدد، ،
:: برچسب‌ها: ساخت لوگوی RSS به صورت سه بعدی,

ادامه مطلب
ساخت منو برای وب سایت در Photoshop
نویسنده : amir90 تاریخ : چهار شنبه 30 شهريور 1390

ساخت منو برای وب سایت در Photoshop

در این قسمت من نحوه ساخت یک منو را در Photoshop برای وب سایت آموزش شما می دهم. (شما می توانید از این لینک فایل نهایی را دانلود کنید)

ابتدا یک فایل جدید به اندازه دلخواه خود ایجاد کنید، من سایز 800 در 250 پیکسل را در نظر گرفته ام. برای پس زمینه سه لایه به صورت شکل زیر ایجاد کنید و رنگهای مورد نظر خودتان را به آنها بدهید.

Menu Mockup


 



:: موضوعات مرتبط: جالب و دیدنی _ 20 مطلب، وبلاگ نویسی _ 20 مطلب، آموزشی کاربردی _25 عدد، ،
:: برچسب‌ها: ساخت منو برای وب سایت در Photoshop,

ادامه مطلب
آموزش ساخت قالب وب سایت در فتوشاپ
نویسنده : amir90 تاریخ : چهار شنبه 30 شهريور 1390

آموزش ساخت قالب وب سایت در فتوشاپ

 در این پست قصد دارم نحوه ساخت قالب یک وب سایت توسط فتوشاپ را به صورت مرحله به مرحله برای شما آموزش بدم. این قالب را شما میتونبد برای خودتان استفاده کنید و رایگان هست. در پایان سورس را برای شما قرار خواهم داد تا آنرا دانلود کنید. امیدوارم برایتان مفید واقع شود.

قبل از شروع ، بهتر است شما آشنایی متوسطی با فتوشاپ و نحوه کار کردم ابزارها و افکتهای مختلف داشته باشید. تصویر نهایی کار را میتوانید مشاهده نمایید :

theme_datisdesign

 

 



:: موضوعات مرتبط: جالب و دیدنی _ 20 مطلب، وبلاگ نویسی _ 20 مطلب، آموزشی کاربردی _25 عدد، ،
:: برچسب‌ها: آموزش ساخت قالب وب سایت در فتوشاپ,

ادامه مطلب
گشایش نمایشگاه بین‌المللی خودرو فرانکفورت 2011
نویسنده : amir90 تاریخ : چهار شنبه 30 شهريور 1390

 گشایش نمایشگاه بین‌المللی خودرو فرانکفورت 2011

 نمایشگاه بین‌المللی خودرو در فرانکفورت که به صورت دوسالانه برگزار می‌شود، پراهمیت‌ترین نمایشگاه در نوع خود به شمار می‌رود و در این نمایشگاه از ۱۵ تا ۲۵ ماه سپتامبر، بیش از 1000 شرکت فعال در عرصه‌ خودروسازی و محصولات خودرو از ۳۲ کشور جهان دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند. امسال نیز بیش از هزار غرفه‌گذار از 32 کشور جهان از جمله ۷۵ شرکت خودروسازی در مساحتی بالغ بر 235 هزار متر مربع در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2011 حضور دارند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

 



:: موضوعات مرتبط: ابر خودرو ها _ 20 مطلب، ،
:: برچسب‌ها: گشایش نمایشگاه بین‌المللی خودرو فرانکفورت 2011,

ادامه مطلب
بالاخره کدام بهتر است ؟ “بنز” یا “ب ام و” ؟
نویسنده : amir90 تاریخ : چهار شنبه 30 شهريور 1390

  

                          بالاخره کدام بهتر است ؟ “بنز” یا “ب ام و” ؟

 



:: موضوعات مرتبط: ابر خودرو ها _ 20 مطلب، ،
:: برچسب‌ها: بالاخره کدام بهتر است ؟ “بنز” یا “ب ام و” ؟,

ادامه مطلب
veritas RSIII Hybrid ، سریعترین خودرو الکتریکی جهان
نویسنده : amir90 تاریخ : چهار شنبه 30 شهريور 1390

  

                         veritas RSIII Hybrid ، سریعترین خودرو الکتریکی جهان

 



:: موضوعات مرتبط: ابر خودرو ها _ 20 مطلب، ،
:: برچسب‌ها: veritas RSIII Hybrid , سریعترین خودرو الکتریکی جهان,

ادامه مطلب
دست نوازش speedART بر سر SUV هیبرید پورشه
نویسنده : amir90 تاریخ : چهار شنبه 30 شهريور 1390


        دست نوازش speedART بر سر SUV هیبرید پورشه




:: موضوعات مرتبط: ابر خودرو ها _ 20 مطلب، ،
:: برچسب‌ها: دست نوازش speedART بر سر SUV هیبرید پورشه ,

ادامه مطلب
HAMANN Largo، فلفل نبین چه ریزه!
نویسنده : amir90 تاریخ : چهار شنبه 30 شهريور 1390

 

HAMANN Largo، فلفل نبین چه ریزه!

e
 

 



:: موضوعات مرتبط: ابر خودرو ها _ 20 مطلب، ،
:: برچسب‌ها: HAMANN Largo, فلفل نبین چه ریزه!,

ادامه مطلب
لورینسر و معرفی محصولی بر پایه ی Mercedes GLK 280 V6
نویسنده : amir90 تاریخ : چهار شنبه 30 شهريور 1390

 

لورینسر و معرفی محصولی بر پایه ی Mercedes GLK 280 V6


 
 



:: موضوعات مرتبط: ابر خودرو ها _ 20 مطلب، ،
:: برچسب‌ها: لورینسر و معرفی محصولی بر پایه ی Mercedes GLK 280 V6,

ادامه مطلب
Enzo XX Evolution، رقیبی تازه برای بوگاتی ویرون
نویسنده : amir90 تاریخ : چهار شنبه 30 شهريور 1390

Enzo XX Evolution، رقیبی تازه برای بوگاتی ویرون

 



:: موضوعات مرتبط: ابر خودرو ها _ 20 مطلب، ،
:: برچسب‌ها: Enzo XX Evolution, رقیبی تازه برای بوگاتی ویرون ,

ادامه مطلب

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به .:: ۩۞۩ مرکز دانلود ۩۞۩ ::. مي باشد.