دانلود رایگان Bulletstorm 2011 – نسخه فشرده
مرکز تخصصی دانلود رایگان ,بازی,فیلم,انیمیشن,ترینر,pc,xbox,wii,iphone,psp,ps1,ps2,ps3,جالب ودیدنی,ایرانی,آبدیت نود,پسورد,سریال,

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

دانلود رایگان Bulletstorm 2011 – نسخه فشرده
نویسنده : amir90 تاریخ : دو شنبه 28 شهريور 1390

 

دانلود رایگان Bulletstorm 2011 – نسخه فشرده

 

Bulletstorm

لینک های یک گیگابایتی
بدون نیاز به کرک

Bulletstorm نام یک بازی اکشن بسیار زیبا که توسط شرکت های People Can Fly و Epic Gamesطراحی گردیده و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts در سال ۲۰۱۱ منتشر یافته است . این بازی که انجام آن به صورت اول شخص می باشد از گرافیک فوق العاده زیبا و حیرت انگیزی برخوردار است و داستان آن در زمان آینده و در مدینه فاضله ، جایی که نیروهای حافظ صلح به دنبال متوقف کردن جنگ های داخلی هستند ، اتفاق می افتد . شخص اصلی بازی که شما هستید می بایست به دنبال دو خیانتکاری برود که با خیانت خود باعث به وجود آمدن مشکلات شده اند . در مراحل مختلف دوستانتان شما را همراهی می کنند تا در از بین بردن افراد شرور یاری تان نمایند . یکی از ویژگی های رفتاری منحصر به فرد در Bulletstormامکان لگد زدن توسط شما می باشد و همانگونه که در تصویر جعبه بازی که در ابتدا درج شده است در طول بازی برای کنار زدن اجسام مزاحم از مسیر راه و یا ضربه زدن به دشمنان ، می بایست از این قابلیت استفاده نمایید . وجود چنین امکانی حس حضور واقعی در بازی را بیش از پیش القا می کند . سلاح های متفاوت و مدرن نیز یکی دیگر از ویژگی های این بازی بوده که هر یک در جایی خاص مورد استفاده قرار می گیرند و گاه هم می بایست بر فراز سفینه های فضایی و در جنگ های هوایی اقدام به تیراندازی به دشمنان خود نمایید . پنج سطح دشواری برای بازیکن قرار داده شده است که می توانید با انتخاب سطوح بالاتر بر هیجان بی وصف بازی بیافزایید .

حجم واقعی این بازی در نوع اولیه خود بیش از ۷ گیگابایت می باشد اما نسخه ای که برای کاربرن دانلود کده فراهم نموده ایم تنها با حجم ۳ گیگابایت و بدون هیچ گونه حذف از محتویات نظیر صدا ها یا فیلم ها می باشد و تنها دلیل این کاهش محسوس استفاده از تکنولوژی های پیشرفته است . همچنین همانگونه که در ابتدا گفته شد این ورژن هیچ گونه نیازی به کرک کردن نداشته و کافیست تا پس از نصب روی آیکون بازی کلیک کرده و آن را اجرا نمایید .

 

حداقل سیستم مورد نیاز : 
– 
ویندوز اکس پی ، ویستا یا سون
– ۲ گیگابایت رم
– کارت گرافیک ۲۵۶ ، DirectX 10
– فضای خالی ۹ گیگابایت برای نصب

 

 

 

hajm حجم : ۳٫۴۵ گیگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود قسمت اول | قسمت دوم | قسمت سوم | قسمت چهارم

crack بعد از خارج کردن فایل از حالت فشردگی یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما خواهد بود که می توانید با نرم افزار Winrar برای بار دوم آن را از حالت فشرده خارج نمایید و یا با استفاده از نرم افزارهایی نظیرImgBurn یا gBurner بر روی DVD رایت کنید .

note اگر نحوه ی باز کردن فایلهای چند قسمتی را نمی دانید ، آموزش تصویری آن را  در اینجا مطالعه کنید .

 

تصاویر محیط بازی

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: بازی _ 25 مطلب، بازی رایانه_20 مطلب، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Bulletstorm 2011 ریپ شده, دانلود بازی, دانلود بازی Bulletstorm 2011,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به .:: ۩۞۩ مرکز دانلود ۩۞۩ ::. مي باشد.