اسب ایتالیایی منصوری در ژنو
مرکز تخصصی دانلود رایگان ,بازی,فیلم,انیمیشن,ترینر,pc,xbox,wii,iphone,psp,ps1,ps2,ps3,جالب ودیدنی,ایرانی,آبدیت نود,پسورد,سریال,

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

اسب ایتالیایی منصوری در ژنو
نویسنده : amir90 تاریخ : چهار شنبه 30 شهريور 1390

   اسب ایتالیایی منصوری در ژنو

 

Mansory Siracusa یکی از محصولات تیونر خوشنام منصوری بود که در موتوشوی بین المللی ژنو در معرض دید عموم قرار گرفت. این محصول که نام آن به شهرک Siracusa در سیسیل ایتالیا و پیست تاریخی آن باز می گردد، بر پایه فراری 458 ایتالیا ارائه شده است و طبق سنت چند سال اخیر منصوری، عنصر فیبر کربن جزئی جدانشدنی از آن به حساب می آید.

طراحان منصوری با تغییر شکا دماغه، طراحی نمای مقابل 458 ایتالیا را به طور کامل دگرگون کرده اند. ورودی سه گانه هوا در سپر جلو و برآمدگی روی درپوش موتور تداعی کننده نمای مقابل فراری انزو هستند. از دیگر مشخصه های بارز در نمای جلو می توان به براگیر و بالچه های متعدد و یک جفت خروجی هوای نصب شده در طرفین چراغ های جلو اشاره کرد که همگی از جنس فیبر کربن می باشند. پس از گذر از دماغه به رکاب های جانبی تغییر شکل یافته و ستون ها و سقف فیبرکربنی می رسیم. تا به اینجای کار با مجموعه ای چشم نواز و تضادی دوست داشتنی از رنگ زرد بدنه و قطعات فیبر کربنی روبرو هستیم، تا اینکه به قسمت عقب این اسب ایتالیایی می رسیم. طرحی که طراحان منصوری برای قسمت عقب فراری 458 ایتالیا درنظر گرفته اند، مخصوصا در بخش دیفیوزر و لوله اگزوز ها کمی سوال برانگیز بوده و نمایی نه چندان دلچسب به آن بخشیده است.

در کل، استفاده از فیبر کربن در بدنه، ورن خالص ایتالیا را به میزان 70 کیلوگرم کاهش داده است. قدرت و گشتاور موتور نیز به لطف تغییر برنامه ECU و بهره گیری از سیستم اگزوز و فیلتر هوای اسپرت به ترتیب به 582 اسب بخار و 560 نیوتن متر رسیده است. این افزایش در قدرت و گشتاور، بهبود آئرودینامیک و کاهش وزن بدنه، سیراکوسا را قادر می سازد تا در مدت زمان 3.2 ثانیه، از حالت سکون، به تندی 100 کیلومتر در ساعت رسیده و در نهایت به بیشینه سرعتی برابر با 330 کیلومتر در ساعت دست یابد.

سیستم تعلیق اسپرت بکار رفته در این 458 ایتالیا که بر چرخ های غول پیکر 10 پره 9×20 (جلو) و 11×21 (عقب) اینچی پوشش یافته با تایرهای میشلین PS2 به ابعاد 245/35ZR20 در جلو و 305/30ZR21 در عقب سوار است، فاصله کف خودرو از سطح مسیر را به میزان 20 میلیمتر کاهش داده است.

در کابین سیراکوسا نیز همچون بدنه آن با حجمی قابل توجه از فیبرکربن روبرو هستیم که بخش هایی همچون رودری ها، قاب صندلی ها، قاب صفحه نشانگرها، بخش هایی از فرمان، کنسول میانی و داشبورد را پوشش داده است. استفاده از پوشش زرد رنگ برای سقف، دوخت های زرد رنگ، پدال های آلومینیومی و فرمان اسپرت مجهز به کیسه هوای فول سایز و همچنین طراحی مجدد کنسول میانی از دیگر مشخصه های بارز کابین منصوری سیراکوزا به حساب می آیند.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: ابر خودرو ها _ 20 مطلب، ،
:: برچسب‌ها: اسب ایتالیایی منصوری در ژنو,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به .:: ۩۞۩ مرکز دانلود ۩۞۩ ::. مي باشد.