ساخت منو برای وب سایت در Photoshop
مرکز تخصصی دانلود رایگان ,بازی,فیلم,انیمیشن,ترینر,pc,xbox,wii,iphone,psp,ps1,ps2,ps3,جالب ودیدنی,ایرانی,آبدیت نود,پسورد,سریال,

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

ساخت منو برای وب سایت در Photoshop
نویسنده : amir90 تاریخ : چهار شنبه 30 شهريور 1390

 ساخت منو برای وب سایت در Photoshop

در این قسمت من نحوه ساخت یک منو را در Photoshop برای وب سایت آموزش شما می دهم. (شما می توانید از این لینک فایل نهایی را دانلود کنید)

ابتدا یک فایل جدید به اندازه دلخواه خود ایجاد کنید، من سایز 800 در 250 پیکسل را در نظر گرفته ام. برای پس زمینه سه لایه به صورت شکل زیر ایجاد کنید و رنگهای مورد نظر خودتان را به آنها بدهید.

Menu Mockup

حال به لایه های مورد نظر من یک سری Effect می دهم.از منوی Layer Style به لایه فوقانی که به رنگ سبز می باشد من Gradient می دهم. لایه پس زمینه که به رنگ آبی می باشد Drop Shadow و به لایه آبی روشن افکتهای Drop Shadow, Inner Glow, Gradient می دهم، به شکلهای زیر نگاه کنید :

Drop Shadow

Inner Glow

Gradient

شکل نهایی بدین شکل خواهد بود.

Menu

حال به تعداد لینکهای مورد نظرتان به اندازه یکسان تعدادی باکس بکشید، به هر یک از باکسها من افکت های Drop Shadow, Inner Glow, Gradient داده ام.همه باکسها را انتخاب کنید و آنها در زیر لایه آبی روشن رنگ قرار دهید. روی هر باکس نام مورد نظر برای منوهای خود را بگذارید، برای حالت Roll Over می توانید روی باکس مورد نظر از افکت Color Overlay استفاده کنید و یک رنگ را برای آن در نظر بگیرید. در نهایت هم می توانید اجزای دیگری را به دلخواه خود به منو اضافه کنید، منوی نهایی که من درست کردم بدین شکل می باشد : (روی شکل کلیک کنید تا اندازه کامل ببینید)

Final Menu


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جالب و دیدنی _ 20 مطلب، وبلاگ نویسی _ 20 مطلب، آموزشی کاربردی _25 عدد، ،
:: برچسب‌ها: ساخت منو برای وب سایت در Photoshop,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به .:: ۩۞۩ مرکز دانلود ۩۞۩ ::. مي باشد.