دانلود بازی Call of Juarez: The Cartel – ندای خوآرز ۳
مرکز تخصصی دانلود رایگان ,بازی,فیلم,انیمیشن,ترینر,pc,xbox,wii,iphone,psp,ps1,ps2,ps3,جالب ودیدنی,ایرانی,آبدیت نود,پسورد,سریال,

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

دانلود بازی Call of Juarez: The Cartel – ندای خوآرز ۳
نویسنده : amir90 تاریخ : پنج شنبه 21 مهر 1390

                           دانلود بازی Call of Juarez: The Cartel – ندای خوآرز ۳

                  

                     Call-of-Juarez-The-Cartel

 

|دانلود با لینک مستقیم از سرور فارس دی ال|

 

Call of Juarez: The Cartel نام بازی اول شخص و اکشن با موضوع متفاوت می باشد که توسط کمپانی Techland طراحی شده و شرکت Ubisoft آن را منتشر کرده است. داستان این بازی از آنجایی آغاز می شود که یک گروه مواد مخدر مکزیکی با بمبگذاری در یک پایگاه امنیتی U.S. قوانین آن منطقه را زیر پا گذاشته و حال دولت U.S. گروهی حرفه ای و خبره را جمع کرده تا آنها را از بین ببرند. شما در این بازی با شخصیت های مختلفی روبرو خواهید شد که هر کدام داستان زندگی خاص خود را دارند. شخصیت اصلی بازی Ben McCall نام دارد وی یکی از افسران پلیس LAPD می باشد که می بایست شما با این شخصیت برعلیه آن گروه تبهکار قیام کنید.
در این بازی از ورژن پنجم موتور گرافیکی Chrome استفاده شده است که با توجه به بازی های مدرن امروزی از گرافیک ضعیفی برخوردار است.یکی از نکات مثبت بازی وجود اسلحه های فراوان است که بازیکن می تواند از هر نوع اسلحه موجود در بازی استفاده کنند. صدا گذاری بازی جز یکی دیگر از نکات مثبت بازی محسوب می شود.
این بازی بروی پلتفرم های PC, Xbox, PS3 منتشر شده است.

 

اطلاعاتی در مورد بازی Call of Juarez: The Cartel :
شرکت سازنده : کمپانی Techland -Poland
شرکت منتشر کننده : کمپانی Ubisoft
تاریخ انتشار : ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۱
ژانر بازی : اول شخص و اکشن ، شوتر
درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : T – مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی ۱۷ سال و بالاتر

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Intel Core 2 Duo 2GHz, AMD Athlon 64 X2 2Ghz
RAM: 1GB for Windows XP, 2GB for Windows Vista/7
HDD: 8 GB free disk space
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9

تصاویری از محیط بازی Call of Juarez: The Cartel :

 

Call-of-Juarez-The-Cartel -ScreenShot-1Call-of-Juarez-The-Cartel -ScreenShot-2

Call-of-Juarez-The-Cartel -ScreenShot-3Call-of-Juarez-The-Cartel -ScreenShot-4

Call-of-Juarez-The-Cartel -ScreenShot-5Call-of-Juarez-The-Cartel -ScreenShot-6

 

دانلود با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم – سرور فارس دی ال – پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود – ۳٫۰۵ گیگابایت | بخش اول – دوم سوم چهارم

 

پسورد فایل زیپ پسورد فایل زیپ : www.farsdl.com

 

توضیحات توضیحات نصب بازی :

پس از دانلود تمامی پارت ها ، به اکسترکت و سپس نصب بازی بپردازید. بازی ۱۰۰% تست شده و سالم می باشد. تیم فارس دی ال امیدوار است از این بازی زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه توجه :

از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۱۰% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

مشکلات رایج مشکلات رایج :

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) دقت داشته باشید که برای نصب بازی ، حتما فایل ایمیج بازی را بوسیله نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا نمایید و سپس به نصب بازی بپردازید. آخرین نسخه Daemon Tools را می توانید ازاینجا دانلود کنید.

۴) اگر بعد از اکسترکت کردن بازی با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند ۰۰۱ و ۰۰۲ و… روبه رو شدید، برای به هم وصل نمودن پارت های دانلودی از برنامه HJSplit استفاده نمایید ، کاربری این برنامه بسیار ساده است ، پس از اتمام دانلود تمامی فایلهای مربوط به بازی، فایل اولی که دانلود کردید با پسوند ۰۰۱ را از طریق منوی Join و سپس Input File وارد برنامه کنید ، برنامه به صورت خودکار فایلهای دیگر را شناسایی کرده و بعد از چند لحظه فایل خروجی به صورت کامل را می توانید دریافت نمایید. آخرین نسخه HJSplit را می توانید از اینجا دانلود کنید.

۵) بهترین نرم افزار جهت دانلود از سرور سایت نرم افزار Internet Download Manager می باشد. با استفاده از این نرم افزار اگر هنگام دانلود به مشکلی برخوردید، دیگر مجبور نیستید آن فایل را از اول دانلود نمایید و ادامه آن قابل دانلود است. آخرین نسخه Internet Download Manager را می توانید از 

 

اینجا دانلود کنید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: بازی _ 25 مطلب، بازی رایانه_20 مطلب، ،
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Call of Juarez: The Cartel – ندای خوآرز ۳,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به .:: ۩۞۩ مرکز دانلود ۩۞۩ ::. مي باشد.