دانلود بازی BMW M3 Challenge
مرکز تخصصی دانلود رایگان ,بازی,فیلم,انیمیشن,ترینر,pc,xbox,wii,iphone,psp,ps1,ps2,ps3,جالب ودیدنی,ایرانی,آبدیت نود,پسورد,سریال,

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

دانلود بازی BMW M3 Challenge
نویسنده : amir90 تاریخ : پنج شنبه 21 مهر 1390

                                                  دانلود بازی BMW M3 Challenge

BMW M3 Challenge

 

|دانلود با لینک مستقیم از سرور فارس دی ال|

 

BMW M3 Challenge یک بازی بسیار زیبا و خارق العاده در سبک بازی های مسابقه ای و اتومبیل رانی می باشد. در این بازی شما با ماشین های شرکت معروف BMW روبرو هستید و می توانید یکی از این ماشین های قدرتمند را انتخاب کنید و به مسابقه با دیگر ماشین ها در پیست بپردازید. این بازی دارای گرافیک بسیار زیبا و سه بعدی می باشد و  سعی شده است تمامی کاراکترها و وسایلی که در بازی وجود دارند بیشتر به واقعیت نزدیک باشند. شما در طول مسابقه با چالش های زیادی روبرو هستید و باید با ماشین های دیگر به مسابقه بپردازید و به مقام اول دست بیابید و در بازی شما تمامی مشخصات مربوط به ماشین و پیست مسابقه برای شما به نمایش در می آید و این امر به شما کمک می کند تا بتوانید راخت تر در مسابقه شرکت کنید و حتی می توانید رنگبندی ماشین خود را تغییر دهید و جاده های مختلف را انتخاب کنید. همچنین می توانید بصورت تورنمنت به مسابقه بپردازید و در پایان هر مرحله جاده ها بصورت پیش فرض برای مسابقه آماده می شوند که این جاده ها ممکن است در شهر و یا در بیابان باشد و شما همواره در طول مسابقه با چالش های زیادی روبرو هستید.

 

تصاویری از محیط بازی BMW M3 Challenge :

BMW M3 Challenge screenshot   BMW M3 Challenge screenshot   BMW M3 Challenge screenshot

 

دانلود با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم – سرور فارس دی ال – پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود – ۴ گیگابایت | بخش اول – دوم – سوم – چهارم – پنجم – ششم – هفتم – هشتم – نهم – دهم – یازدهم – دوازدهم – سیزدهم – چهاردهم – پانزدهم

 

پسورد فایل زیپ پسورد فایل زیپ : www.farsdl.com

 

توضیحات توضیحات نصب بازی :

پس از دانلود تمامی پارت ها ، به اکسترکت و سپس نصب بازی بپردازید. بازی ۱۰۰% تست شده و سالم می باشد. تیم فارس دی ال امیدوار است از این بازی زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه توجه :

از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۱۰% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

مشکلات رایج مشکلات رایج :

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) دقت داشته باشید که برای نصب بازی ، حتما فایل ایمیج بازی را بوسیله نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا نمایید و سپس به نصب بازی بپردازید. آخرین نسخه Daemon Tools را می توانید ازاینجا دانلود کنید.

۴) اگر بعد از اکسترکت کردن بازی با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند ۰۰۱ و ۰۰۲ و… روبه رو شدید، برای به هم وصل نمودن پارت های دانلودی از برنامه HJSplit استفاده نمایید ، کاربری این برنامه بسیار ساده است ، پس از اتمام دانلود تمامی فایلهای مربوط به بازی، فایل اولی که دانلود کردید با پسوند ۰۰۱ را از طریق منوی Join و سپس Input File وارد برنامه کنید ، برنامه به صورت خودکار فایلهای دیگر را شناسایی کرده و بعد از چند لحظه فایل خروجی به صورت کامل را می توانید دریافت نمایید. آخرین نسخه HJSplit را می توانید از اینجا دانلود کنید.

۵) بهترین نرم افزار جهت دانلود از سرور سایت نرم افزار Internet Download Manager می باشد. با استفاده از این نرم افزار اگر هنگام دانلود به مشکلی برخوردید، دیگر مجبور نیستید آن فایل را از اول دانلود نمایید و ادامه آن قابل دانلود است. آخرین نسخه Internet Download Manager را می توانید از 

اینجا دانلود کنید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: بازی _ 25 مطلب، بازی رایانه_20 مطلب، ،
:: برچسب‌ها: , BMW M3 Challenge, BMW M3 Challenge Game, download BMW M3 Challenge, farsdl, game, آخرین نسخه, ,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به .:: ۩۞۩ مرکز دانلود ۩۞۩ ::. مي باشد.